Wednesday 24 July 2013

Demi dia :')


 D dengan muka yang berseri mengetuk pintu kelas.Aku terpandang. D terus masuk. Senyum tak lekang dari bibir. Aku, "amboih,bahagia nampak !"  "eh,mesti ah. Aku ada cerita nak story kat kau ni.hihi"
semestinya D sangat bahagia,seronok,excited pada masa tu. tak pernah pernah datang jumpa aku dalam keadaan macam ni.
"ye ye.tapi kau duduk dulu lah kayy.jap." D menunggu aku siapkan lagi satu soalan Addmath. Tapi dia tak berhenti senyum. macam kambing pulak dahh. haha. sorryyy sayang~ :D
Then after dah siap, D ajak keluar kelas." pergi luar jom,takkan nak cerita kat sini kot."
Before D cerita,aku cakap "sape nak cerita dulu,aku pon ada cerr gak ni" .
Then D started to story first since dia yg bagitahu dulu.haha.alasan jee.


D. : Niss,aku ada suka sorang mamat ni . alahh.malu pulak. emm.sebenarnya dari dulu aku suka tengok dia.cuba kau teka.

me: walawehh.pandai eh kau sekarang.patot berseri macam dapat seribu.haha.dah,aku tak pandai nak meneka neka ni.cakap je ah.



D : takkan aku taktau kot.        (mmg aku tktau.kau bru ckp td kann ==' )

me: *buat muka taktahu saje nk perli



D : okayy aku cakap ni. dia tu ********.haritu dia pernah senyum kat aku.



me: *ternganga sekejap.telan liur. ohh dia ke?hihi. okayy sangat lah tu dgn kau.haha

D:ish kau.(sambil mencuit pinggang aku) . ha,kau citer apa?


me: dah lupa pulak nak cakap apa.nanti nanti je ah. nk buat addmath


D :okayy.aku balik kelas dulu taw !

                      *****end of conversation*****


D,kau tahu tak. I'm not forget for what I'm going to say. but I know it might hurt you. You're my bestfriend. Forever and always. Nasib baik kau yang cerita dulu. Kalau tak,maybe kita tak macam sekarang. Aku tahu sangat macam mana kau nanti kalau tahu yg I'm gonna talk about the same person that you told me. Nampak tak yang aku sayang gilaaa kat au D, ? haha :'D


Untuk kau bahagia,gembira macam tu,I'm willing to do anything :')




No comments:

Post a Comment